PRAVIDLÁ NÁKUPNEJ AKCIE 2+1 ZADARMO

Článok 1.

  1. Spoločnosť BIO NAILS EP s.r.o., IČO: 19980477, so sídlom v Zlíne („Spoločnosť“), organizuje predajnú akciu s názvom „2 + 1 ZADARMO („Akcia“).

  2. Predmetom tohto dokumentu je úplná úprava pravidiel („Pravidlá“) Akcie. Tieto Pravidlá sú jediným dokumentom, ktorý záväzne upravuje pravidlá Akcie. Tieto Pravidlá môžu byť zmenené iba formou písomných dodatkov zverejnených rovnako ako tento dokument.

Článok 2.

  1. Akcia sa uskutoční v období od 1. 12. 2024 do 31. 12. 2024 na e-shope a v kamennej predajni BIO NAILS EP s.r.o. Dlouhá 510, 76001 Zlín pričom ponuka vzťahujúca sa na Akciu je platná iba v stanovenom období.

Článok 3.

  1. Účastníkom Akcie môže byť fyzická aj právnická osoba, ktorá je koncovým maloobchodným aj veľkoobchodným zákazníkom a ktorá splní ďalšie podmienky uvedené v týchto Pravidlách („Zákazník“). 

  2. Do Akcie budú zaradení iba tí Zákazníci, ktorí splnia všetky stanovené podmienky Akcie. Spoločnosť si vyhradzuje právo kedykoľvek podľa vlastného uváženia posúdiť splnenie stanovených podmienok jednotlivými Zákazníkmi a Zákazníkov nespĺňajúcich podmienky uvedené v týchto Pravidlách podľa vlastného uváženia z Akcie vylúčiť.

Článok 4.

  1. Zákazník sa do Akcie zapojí tak, že v dobe a mieste konania Akcie podľa článku 2 Pravidiel zakúpi v rámci jedného nákupu set troch (3) produktov označených symbolom 2+1 („Nákup“).

  2. Zákazník získa najlacnejší z troch (3) produktov v rámci Nákupu zadarmo.

  3. Každý Zákazník sa môže Akcie zúčastniť opakovane, vždy však pri splnení všetkých podmienok účasti podľa týchto Pravidiel.

  4. Spoločnosť má výlučné právo posúdiť splnenie stanovených podmienok Akcie jednotlivými Zákazníkmi. Spoločnosť je oprávnená s konečnou platnosťou vylúčiť Zákazníka v prípade, že bude mať podozrenie, že sa Zákazník dopustil podvodného konania alebo iného konania, ktoré je v rozpore s dobrými mravmi. Toto rozhodnutie o vylúčení Zákazníka je konečné, bez možnosti odvolania.

Článok 5.

  1. Tieto Pravidlá budú počas celej Doby trvania Akcie dostupné na webovej stránke www.bio-nechty.sk.

  2. Spoločnosť je možné v súvislosti s Akciou kontaktovať aj na e-mailovej adrese info@bio-nehty.cz či telefónnom čísle +421 777 075 875 uvedených na webovej stránke www.bio-nechty.sk.

  3. Účasť na Akcii je dobrovoľná. Účasťou v Akcii zákazník vyjadruje svoj súhlas s týmito Pravidlami a zaväzuje sa ich plne dodržiavať. Práva a povinnosti vznikajúce v súvislosti s Akciou, ktoré nie sú upravené v týchto Pravidlách, sa riadia právnymi predpismi Slovenskej republiky.

  4. Spoločnosť si vyhradzuje právo zmeniť podmienky Akcie či dobu jej trvania bez udania dôvodov a stanovenia náhrady, a to bez akýchkoľvek nárokov Zákazníkov voči Spoločnosti. Každá takáto zmena Pravidiel či Akcie bude vyhlásená rovnakým spôsobom ako tieto Pravidlá. Zmeny bude Spoločnosť vykonávať iba z mimoriadnych dôvodov, najmä v reakcii na okolnosti mimo primeranej kontroly Spoločnosti, vrátane technických či právnych dôvodov, a za podmienky, že Spoločnosť bude vždy usilovať o minimalizáciu dopadu na Zákazníkov.
  5. Pri uplatňovaní práv z vadného plnenia (reklamácia) na tovar v rámci tejto Akcie sa postupuje podľa platnej právnej úpravy obsiahnutej najmä v zákone č. 89/2012 Zb., občiansky zákonník, v platnom znení, v zákone č. 634/1992 Zb., o ochrane spotrebiteľa, v platnom znení, a podľa platného reklamačného poriadku Spoločnosti.

  6. Pri odstúpení Zákazníka od zmluvy bude Zákazníkovi vrátená kúpna cena.

  7. Zľavy a iné výhody v rámci tejto Akcie nemožno kombinovať s akýmikoľvek inými zľavami, inými predajnými akciami.

  8. Orgánom oprávneným na mimosúdne riešenie spotrebiteľských sporov vzniknutých v súvislosti s účasťou Zákazníka, ktorý je fyzickou osobou – spotrebiteľom, v tejto Akcii je Slovenská obchodná inšpekcia, na jej webovej stránke (www.coi.cz) Zákazník nájde okrem iného údaje o spôsobe a podmienkach mimosúdneho riešenia sporov, keď toto konanie môže byť začaté iba na základe návrhu Zákazníka a potom, keď sa mu nepodarí spor vyriešiť priamo so Spoločnosťou. Formulár návrhu na začatie konania o mimosúdnom riešení spotrebiteľského sporu je dostupný na internetových stránkach Slovenskej obchodnej inšpekcie.

  9. Zákazník, ktorý je fyzickou osobou – spotrebiteľom, má tiež právo začať mimosúdne riešenie sporu online prostredníctvom platformy ODR dostupnej na webovej stránke https://webgate.ec.europa.eu/odr/main/index.cfm?event=main.home.show&lng=CS. Postup mimosúdneho riešenia sporu nie je mediáciou podľa zákona č. 420/2004 Z. z., o mediácii, ani rozhodcovským konaním podľa zákona č. 244/2002 Z. z., o rozhodcovskom konaní, v platnom znení, a jeho využitím nie je dotknuté oprávnenie Zákazníka obrátiť sa so svojím nárokom na Slovenskú obchodnú inšpekciu či na súd.